Rozie's FotoPage
Tempahan Pakaian
By: Rozilawati Abdullah

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20  21  22  23  [24]  >  >>]    [Archive]
Sunday, 5-Jul-2009 07:42 Email | Share | | Bookmark
Baju Fara

 
 
 
View all 4 photos...
Dah lama dah nak update fp ni, tapi tak pernah berkesempatan. Dahlah tak pernah2 tahu caranya. Try godek2 jer... Kalau menjadi tu kira baguslah...

Baju ni Fara dah amik dah nak pakai pada hari jumaat lepas kat Kelantan.

Satu baju kurung leher tulang belut & satu lagi baju moden tangan popeye (ada panggil pepaya, ada yang panggil bella, ada yang panggil baju siti), walau apa pun namanya, itulah dia bajunya. Kainnya selisih batik yang warna merah tu:-D


[<<  <  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20  21  22  23  [24]  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net