Rozie's FotoPage
Tempahan Pakaian
By: Rozilawati Abdullah

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  1  2  3  [4]  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  >  >>]    [Archive]
Tuesday, 17-Nov-2009 03:37 Email | Share | | Bookmark
Baju Dzu

 
 
 
View all 4 photos...
Baju ni dibuat kurung pesak pahang. Cantik & jatuh kainnya... memang sesuweeeiii dibuat kurung pesak pahang nih. kain lipat batik.


Tuesday, 17-Nov-2009 03:36 Email | Share | | Bookmark
Baju kak Jun

 
 
 
Baju ni dari kain viscose.. Baju kurung biasa jer..


Tuesday, 17-Nov-2009 03:22 Email | Share | | Bookmark
Baju Kak Rubi

 
 
 
View all 5 photos...
Baju kurung pesak gantung merah menyala ni ditempah oleh Kak Rubi.. Kain dari jenis thai silk. Manik di leher & di tangan... manik simple jer sebab tuannya tidak menggemari manik2 yang sarat. Kat tangan lupa lak nak amik gambar


Tuesday, 17-Nov-2009 03:14 Email | Share | | Bookmark
Baju Mak Dzu

 
 
 
View all 6 photos...
Agak lama jugaklah peram baju ni, sebab bukannya apa, tak teringat...

Baju kurung biasa jer... sebab tak tengok tuannya... Sample pun bagi kurung biasa. Saya kalau dah tengok tuannya, kalau sample baju kurung biasa pun boleh buat baju pesak pahang sebab kadang2 tu bajunya tak sama ngan tuan...

Saya cuba tidak ambil risiko untuk menjahit baju yang tak sama dengan sample. Ada sorang kakak tu hantar bajunya untuk buat baju anaknya... cuma diminta untuk panjangkan tangan, kecikkan punggung, bla.. bla.. bla.. akhirnya, pasti tak sedap di pakai sebab bukan ukuran tuannya. Nanti saya jugak dipersalahkan, baju tak sedap dipakai....


Tuesday, 17-Nov-2009 03:14 Email | Share | | Bookmark
Baju Baizura

 
 
 
Baju kurung biasa, tapi kawan ni nak yang fitting.. xnak besau2, katanya... budak muda lagi..


[<<  <  1  2  3  [4]  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net