Rozie's FotoPage
Tempahan Pakaian
By: Rozilawati Abdullah

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  2  3  4  5  6  7  8  [9]  10  11  12  13  14  15  16  >  >>]    [Archive]
Friday, 2-Oct-2009 06:50 Email | Share | | Bookmark
Baju Amy

 
 
Baju Kurung Pahang Amy ni dari jenis kain linen, mahal punya linen... tapi dia dah ada kain, saya buat bajunya sahaja. Lepas tu dia buat beading... Memang cantik!! Semua orang teruja tengok baju dia..


Friday, 2-Oct-2009 06:47 Email | Share | | Bookmark
Baju Kak Mahani juga

 
 
 
Baju kurung, khas untuk Puteri U***. Siap kawannya tanya lagi, 'tak sakit mata ke kak jahit baju tu?' hehehehe... saya jawab, sapalah yang pilih warnanya nih...


Friday, 2-Oct-2009 04:02 Email | Share | | Bookmark
Baju Kak Mahani

Mahani
Mahani
Mahani
Ini baju Kak Mahani. Baju kurung biasa... Ini first timer, alhamdulillah, repeat lagi 2 pasang. Saya biasanya akan minta orang hantar satu pakaian dulu, kalau puas hati, bolehlah hantar banyak mana pun.


Wednesday, 30-Sep-2009 13:49 Email | Share | | Bookmark
Baju Mak & Adik June

 
 
 
Semuanya minta baju kurung. Ini saya jahit pada hari terakhir, hari Sabtu. Bagi kat orangnya pun malam raya tuh. Dah kelam kabut, baju untuk kain hijau tu terlupa nak amik gambar. Kain mak pun terlupa jugak nak amik gambar. baju hijau adik june tu cantik, eksklusif...


Wednesday, 30-Sep-2009 13:34 Email | Share | | Bookmark
X de apa2


Sempena bulan syawal ini, saya dan keluarga mengucapkan Selamat Hari Raya buat semua. Ampun dan maaf dipinta sekiranya di antara kita pernah berlaku apa2 yang menyebabkan terasa hati sama ada secara sengaja mahupun tidak.

Terima kasih kerana menempah pakaian/tudung dengan saya dan terima kasih juga kerana melayari fp saya ni.


[<<  <  2  3  4  5  6  7  8  [9]  10  11  12  13  14  15  16  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net